Wednesday, November 9, 2016

dor de murakami


    De-o lună n-am citit cărți artistice. De-o lună n-am alergat dimineața.
 
     Mi-e dor...

    Așa mi-am adus aminte de cartea lui Haruki Murakami What I Talk About When I Talk About Running”. Încă n-am finisat romanul, dar deja pot să-l descriu în cîteva cuvinte - viața, scop și realizare. Fără drama, dar cu multă filosofie. 

    Ca de obicei, simplitatea mi-a cucerit. <3


   
    Pentru mine Murakami este liniștea. Lectura se transformă într-o meditație.

    Nu e neapărat să fii un amator de jogging ca să-l înțelegi pe personajul principal.
I just run. I run in a void. Or maybe I should put it the other way: I run in order to acquire a void.But as you might expect, an occasional thought will slip into this void.

    O să descoperi cum un scriitor genial se teme să vorbească în public.

    Uneori se aseamănă cu o carte motivațională, dar fără multe îndemnuri și sfaturi. (încerc să spun că nu este annoying).

     Mi-am găsit motto-ul preferat pentru aceasta iarna:
 Pain is inevitable. Suffering is optional
   

     
      Nu sunt gata să alerg un maraton sau să scriu romane, dar cartea asta mi-a făcut să mă simt un pic mai bine. Autorul nu mi-a dezamăgit. 

    Murakami se prescrie celor care s-au săturat de știri și își fac prea multe griji. 


    Lăsați panica, citiți o carte! :) 



P.S. Link la carte. Don't tell anyone. may the gods of internet forgive me.


Love, peace și chestii...



     

No comments:

Post a Comment